Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5825
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобець, М. М.-
dc.contributor.authorКобец, М. Н.-
dc.contributor.authorKobets, M. M.-
dc.contributor.authorКобець, Ю. М.-
dc.contributor.authorКобец, Ю. Н.-
dc.contributor.authorKobets, Yu. M.-
dc.contributor.authorФіліпцова, О. В.-
dc.contributor.authorФилипцова, А. В.-
dc.contributor.authorFiliptsova, A. V.-
dc.date.accessioned2015-02-26T07:37:43Z-
dc.date.available2015-02-26T07:37:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКобець, М. М. Сегментація потенційних споживачів наркотичних засобів / М. М. Кобець, Ю. М. Кобець, О. В. Філіпцова // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку: матеріали ІІІ наук.-практ. конф. 4 листоп. 2014 р. – Х., 2014. – С. 155-157.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5825-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectнаркотичні засобиen_US
dc.subjectнаркотические средстваen_US
dc.subjectdrugsen_US
dc.subjectонкологічні захворюванняen_US
dc.subjectонкологические заболеванияen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectрынокen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.titleСегментація потенційних споживачів наркотичних засобівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155-157.pdf279,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.