Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5989
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКарамишев, Д. В.-
dc.contributor.authorДєгтяр, А. О.-
dc.contributor.authorБриксін, С. О.-
dc.contributor.authorКононов, І. О.-
dc.date.accessioned2015-03-20T15:14:57Z-
dc.date.available2015-03-20T15:14:57Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСтратегічний менеджмент : навч. посіб. / Д. В. Карамишев, А. О. Дєгтяр, С. О. Бриксін, І. О. Кононов. – Х. : Вид-во НФаУ, 2010. – 199 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5989-
dc.descriptionУ навчальному посібнику детально розглянуто основу стратегічного управління організацій - стратегічне планування, яке охоплює: – формування цілей організації, її структурних підрозділів і особистих цілей кожного члена колективу; – встановлення головної мети розвитку організації і цілей, що відображають процес її адаптації до навколишнього середовища, тобто ліквідація (пом'якшення) загроз і розвиток можливостей з урахуванням наявного потенціалу чи потенціалу, якого можна досягти; – оцінку потенціалу організації і можливості його підвищення в перспективі (включаючи кадровий склад і внутрішньоорганізаційні відносини); – оцінку зовнішнього і внутрішнього соціально-економічного середовища, в якому діє організація, його можливих змін і, що випливають з цього, вимог до функціонування і розвитку підприємств; – організацію і стимулювання діяльності персоналу підприємства для досягнення стратегій; – основні напрямки, методи та інструменти досягнення поставлених цілей при існуючих можливостях і в ситуаціях, що складаються; – забезпечення надійної реалізації поставлених цілей і завдань необхідними ресурсами; – облік, контроль і аналіз досягнення цілей стратегічного планування, їхню оцінку і висновки.en_US
dc.description.abstractУ навчальному посібнику розглянуті питання стратегічного управління господарською діяльністю підприємств, викладено теоретичні, методологічні та практичні аспекти стратегічного планування. Наведена послідовність складових стратегічного менеджменту – від логіки і методів обґрунтування цілей, розробки завдань і стратегій до їх реалізації в умовах ринкової економіки. Для магістрів економічних спеціальностей, а також менеджерів і підприємців, які займаються формуванням стратегій в організаціях, підприємствах та інших економічних структурах.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФАУen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectматриціen_US
dc.titleСтратегічний менеджмент : навчальний посібникen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри управління та забезпечення якості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стратегічний_менеджмент_Навч._посіб.pdf
  Restricted Access
1,45 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.