Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6053
Назва: Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні
Автори: Носик, О. М.
Носик, А. М.
Nosik, A. M.
Володін, А. Д.
Володин, А. Д.
Volodin, A. D.
Теми: міжнародний маркетинг;международный маркетинг;international marketing
Дата публікації: 2013
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Володін, А. Д. Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні / А. Д. Володін, О. М. Носик // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку: матеріали ІІ наук.-практ. конф., 1 листоп. 2013 р. - Х., 2013. – С. 34-36.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6053
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34-36.pdf401,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.