Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorZhadko, S. V.-
dc.contributor.authorКругова, Д. В.-
dc.contributor.authorКруговая, Д. В.-
dc.contributor.authorKrugovaya, D. V.-
dc.date.accessioned2015-03-26T13:30:16Z-
dc.date.available2015-03-26T13:30:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖадько, С. В. Мікросегментація споживачів лікарських засобів та спеціальних харчових добавок для схуднення / С. В. Жадько, Д. В. Кругова // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку: матеріали ІІ наук.-практ. конф., 1 листоп. 2013 р. – Х., 2013. – С. 61-62.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6055-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectсхудненняen_US
dc.subjectпохуденияen_US
dc.subjectweight lossen_US
dc.titleМікросегментація споживачів лікарських засобів та спеціальних харчових добавок для схудненняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
61-62.pdf293,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.