Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 71-80 из 1866.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Особливості підходів до визначення вартості та фінансування розробок інноваційних лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2016Питання менеджменту і маркетингу у розробці навчальних програм підготовки фахівців фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2016Науково-теоретичні підходи до діагностики комплексу маркетингу виробничого підприємстваЛозенко, В. О.; Лозенко, В. А.; Lozenko, V. O.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2016Тренди розвитку парафармацевтичного ринку в УкраїніДобрянська, Д. А.; Добрянская, Д. А.; Dobryanskaya, D. A.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Evtushenko, O. M.
2015Фармацевтичний маркетингПестун, І. В.; Бондарєва, І. В.; Жадько, С. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Zhadko, S. V.
2016-11-10Аналіз обмежень організаційних змін характерних для українських аптекБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.
2016Изучение наиболее распространенных классов болезней в выборке населения Украины по самозаявлениюКобец, М. Н.; Кобець, М. М.; Kobets, M. N.; Кобец, Ю. Н.; Кобець, Ю. М.; Kobets, Yu. M.; Филипцова, О. В.; Филипцова, О. В.; Filiptsova, O. V.
2016Прелімінаринг як інструмент HR-брендингу фармацевтичних підприємствОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2016Визначення рівня обізнаності споживачів про торговельні марки фармацевтичних виробниківКривонос, К. А.; Кривонос, К. А.; Krivinos, K. A.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Коваленко, К. Е.; Коваленко, К. Е.; Kovalenko, K. E.
2016Формування мережі взаємодіючих на фармацевтичному ринку підприємств на принципах маркетингу взаємовідносинПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.