Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 311-320 из 3188.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015БрендингОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2014Practice on management and marketing in Serv-u-Well pharmacyBarakat, V.; Kobets, Yu. N.; Кобец, Ю. Н.; Кобець, Ю. М.
2014Practice on management and marketing in mulagohospitalGodwin, M.; Kobets, M. N.; Кобец, М. Н.; Кобець, М. М.
1975Фармацевтичні суспензії - ефективна лікарська формаБашура, Г. С.; Сафіуліна, З. Р.; Перцев, І. М.; Дучидзе, Н. В.; Башура, Г. С.; Сафиулина, З. Р.; Перцев, И. М.; Дучидзе, Н. В.; Bashura, G. S.; Safiulina, Z. R.; Percev, I. M.; Duchidze, N. V.
2014Дослідження конфліктів між працівником аптеки і відвідувачемКобець, Ю. М.; Бабак, Т. М.; Кобец, Ю. Н.; Бабак, Т. Н.; Коbets, Yu. M.
2014Аналіз методів вивчення конкурентоспроможності підприємстваЖванія, К.; Софронова, І. В.; Жвания, К.; Софронова, И. В.; Zhvania, К.; Sofronova, I. V.
2014Оценка работы медицинских представителей работниками аптекШевченко, Я. Н.; Шуванова, Е. В.; Шевченко, Я. Н.; Шуванова, Є. В.; Shevchenko, Y. N.; Shuvanova, O. V.
2003Ефективність взаємозв'язку маркетингових комунікацій та фармакоекономічних дослідженьМнушко, З. М.; Хижняк, Т. О.; Страшний, В. В.; Мнушко, З. Н.; Хижняк, Т. А.; Страшный, В. В.; Mnushko, Z. N.; Khizhnyak, T. A.; Strashny, V. V.
2013Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики-
2015Науково-методичні та практичні підходи до оцінки торгівельної марки антигіпертензивних препаратів як брендуСлободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Слободянюк, Н. Н.; Байгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Slobodyanyuk, M. M.; Baygush, Y. V.; Sushkova, A. S.