Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 33.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2008Пріоритети розвитку маркетингової діяльності фармацевтичних та аптечних підприємствМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Створення клієнтської бази даних аптеки в процесі формування лояльності покупців аптечної мережіБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2008Використання індикаторів ВООЗ в маркетингових дослідженнях національного ринкуПестун, І. В.; Pestun, І. V.; Пестун, И. В.
2006Управління формуванням бренду на фармацевтичному ринкуМіщенко, Д. В.; Mishchenko, D. V.; Мишенко, Д. В.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, І. В.
2006Управління попитом на медичні послугиПершина, С. О.; Pershina, S. O.; Першина, С. О.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.
2008Фармакоекономічний аналіз фармакотерапії захворювань органів диханняВишневська, Л. І.; Vishnevskaya, L. I.; Вишневская, Л. И.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.; Хохлова, К. О.; Hohlova, К. О.; Хохлова, К. О.
2006Формирование ассортимента фармацевтических товаров в аптечных учрежденияхКосенко, Н. В.; Kosenko, N. V.; Koсенко, Н. В.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.
2007Адаптивна підготовка маркетологів до практичної діяльності в галузі фармаціїМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.
2007Напрямки науково-дослідної роботи кафедри менеджменту та маркетингу у фармаціїМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.
2008Проблеми та напрями підвищення ефективності маркетингового управління фармацевтичними організаціямиМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.