Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 42.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016-11-25Визначення складових інтегрального сприйняття аптеки покупцями фармацевтичної продукціїДорохов, А. В.; Дорохова, Л. П.; Dorokhov, O. V.; Dorokhova, L. P.
2015Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Малий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.
2019Анализ маркетинговой деятельности специализированной аптеки гормональных препаратовБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Малый, В. В.; Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Машарипова, М.; Машаріпова, М.; Masharipova, M.
2018Особенности аудита целей и стратегий аптеки в сфере маркетингаБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Ахмедов, А.; Akhmedov, A.
2018Маркетингові дослідження ставлення клієнтів до обслуговування у банківській сферіПівень, О. П.; Пивень, О. П.; Piven, O. P.; Гасимова, М. Е.; Gasimova, M. E.
2016Сучасні аспекти маркетингового управління фармацевтичних організаційПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2018Дослідження взаємозв’язку характеристик клієнтів аптеки та впливу на них інструментів маркетингуЕсаулова, К. В.; Эсаулова, К. В.; Esaulova, K. V.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2007Становлення та розвиток спеціальностей «Економіка підприємства» та «Маркетинг» у Національному фармацевтичному університетіЧерних, В. П.; Chernykh, V. P.; Черных, В. П.; Гриценко, І. С.; Gritsenko, I. S.; Гриценко, И. С.; Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.
1993Маркетингова структура в управлінні фармацевтичним підприємствомМнушко, З. М.; Пузак, Н. А.; Бовкун, Л. П.; Согоконь, Л. М.; Хименко, С. В.; Mnushko, Z. N.; Puzak, N. О.; Bovkun, L. P.; Sogokon, L. N.; Khimenko, S. V.; Мнушко, З. Н.; Пузак, Н. А.; Бовкун, Л. П.; Согоконь, Л. Н.; Хименко, С. В.
2019Дослідження підходів концепції соціального маркетингу у фармаціїCагайдак-Нікітюк, Р. В.; Чегринець, А. А.; Сагайдак-Никитюк, Р. В.; Чегринец, А. А.; Sahaidak-Nikitiuk, R. V.; Chegrinets, A. A.