Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18814
Назва: Дослідження підходів концепції соціального маркетингу у фармації
Інші назви: Исследование подходов концепции социального маркетинга в фармации
Research of approaches to the concept of social marketing in pharmacy
Автори: Cагайдак-Нікітюк, Р. В.
Чегринець, А. А.
Сагайдак-Никитюк, Р. В.
Чегринец, А. А.
Sahaidak-Nikitiuk, R. V.
Chegrinets, A. A.
Теми: дослідження;концепція;маркетинг;исследование;концепция;маркетинг;Research;concept;marketing
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Сагайдак-Нікітюк, Р. В. Дослідження підходів концепції соціального маркетингу у фармації / Р. В. Сагайдак-Нікітюк, А. А. Чегринець // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VII міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2019 р. - Харків : НФаУ, 2019. - С. 116-117.
Короткий огляд (реферат): Одним із головних завдань кожної розвиненої країни є вирішення соціальних проблем суспільства. Одним із підходів рішення цих проблем є соціальний маркетинг.
Одной из главных задач каждой развитой страны является решение социальных проблем общества. Одним из подходов решения этих проблем является социальный маркетинг.
One of the main tasks of each developed country is the solution of social problems of society. One of the approaches to solving these problems is social marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18814
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації кафедри промислової технологiї лiкiв та косметичних засобів
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дослідження підходів соц. марк..pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.