Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6716
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПивень, Е. П.-
dc.contributor.authorТкаченко, К. Е.-
dc.contributor.authorТкаченко, И. В.-
dc.contributor.authorПівень, О. П.-
dc.contributor.authorТкаченко, К. Є.-
dc.contributor.authorТкаченко, І. В.-
dc.contributor.authorPiven, E. P.-
dc.contributor.authorTkachenko, I. V.-
dc.contributor.authorTkachenko, K. Ye.-
dc.date.accessioned2015-06-19T07:25:55Z-
dc.date.available2015-06-19T07:25:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПивень, Е. П. Оценка уровня осведомленности специалистов фармацевтических предприятий об основных принципах маркетинга взаимоотношений / Е. П. Пивень, К. Е. Ткаченко, И. В. Ткаченко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 218-221.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6716-
dc.description.abstractВ данной статье изложены основные понятия, принципы и инструмента-рий маркетинга взаимоотношений. Представлен сравнительный анализ прин-ципов традиционного маркетинга и маркетинга взаимоотношений с учетом от-раслевой специфики фармацевтических предприятий. Проведена оценка отно-сительно уровня осведомленности работников фармацевтических предприятий об основных принципах и составляющих маркетинга взаимоотношенийen_US
dc.language.isoruen_US
dc.subjectмаркетинг взаимоотношенийen_US
dc.subjectмаркетинг взаєминen_US
dc.subjectrelationship marketingen_US
dc.titleОценка уровня осведомленности специалистов фармацевтических предприятий об основных принципах маркетинга взаимоотношенийen_US
dc.title.alternativeОцінка рівня обізнаності фахівців фармацевтичних підприємств про основні принципи маркетингу взаєминen_US
dc.title.alternativeAssessing the level of awareness of professionals of pharmaceutical companies on the basic principles of relationship marketingen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-26.pdf204,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.