Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6728
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorДрашкович, M.-
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorДрашкович, M.-
dc.contributor.authorDorokhova, L. P.-
dc.contributor.authorDrashkovich, M.-
dc.date.accessioned2015-06-19T12:56:18Z-
dc.date.available2015-06-19T12:56:18Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДорохова, Л. Стратегічний аналіз маркетингової діяльності аптеки / Л. Дорохова, M. Драшкович // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 288-289.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6728-
dc.language.isouken_US
dc.subjectстратегічний аналізen_US
dc.subjectstrategic analysisen_US
dc.subjectстратегический анализen_US
dc.titleСтратегічний аналіз маркетингової діяльності аптекиen_US
dc.title.alternativeСтратегический анализ маркетинговой деятельности аптекиen_US
dc.title.alternativeStrategic analysis of marketing activity Pharmaciesen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-32.pdf193,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.