Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7119
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотвицкая, А. А.-
dc.contributor.authorКотвіцька, А. А.-
dc.contributor.authorKotvitska, A. A.-
dc.contributor.authorБулавіна, К. О.-
dc.contributor.authorБулавина, К. О.-
dc.contributor.authorBulavina, K. O.-
dc.contributor.authorСветочева, И. И.-
dc.contributor.authorСветочева, І. І.-
dc.contributor.authorСветочева, И. И.-
dc.date.accessioned2015-08-14T07:04:44Z-
dc.date.available2015-08-14T07:04:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБулавіна, К. О. Планування реклами для фармацевтичних компаній та оцінка її ефективності / К. О. Булавіна, И. И. Светочева, А. А. Котвицкая // Актуальні питання практичної підготовки студентів НФаУ в Україні та за кордоном : матеріали наук.-практ. конф. з практики студентів НФаУ та коледжу НФаУ, 16 квіт. 2015 р., м. Харків. – Х. : НФаУ, 2015. – 63-65.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7119-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectфармацевтична компаніяen_US
dc.subjectфармацевтическая компанияen_US
dc.subjectpharmaceutical companyen_US
dc.titleПланування реклами для фармацевтичних компаній та оцінка її ефективностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
63-65.pdf135,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.