Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайгуш, Ю. В.-
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorСеменів, Д. В.-
dc.contributor.authorСамборський, О. С.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, M. M.-
dc.contributor.authorБайгуш, Ю. В.-
dc.contributor.authorСлободянюк, Н. Н.-
dc.contributor.authorСеменив, Д. В.-
dc.contributor.authorСамборский, О. С.-
dc.date.accessioned2015-09-15T06:36:26Z-
dc.date.available2015-09-15T06:36:26Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСучасні підходи формувння лояльності споживачів до лікарських препаратів як брендів / Ю. В. Байгуш, М. М. Слободянюк, Д. В. Семенів, О. С. Самборський // Управління якістю в фармації : матеріали IХ Наук.-практ. конф., 22 трав. 2015 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2015. - С. 17.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7260-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectлікарські препаратиen_US
dc.subjectбрендиen_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.subjectmedicationsen_US
dc.subjectbrandsen_US
dc.subjectпотребителиen_US
dc.subjectлекарственные препаратыen_US
dc.subjectбрендыen_US
dc.titleСучасні підходи формувння лояльності споживачів до лікарських препаратів як брендівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
@ЗБIРНИК ТЕЗ IX КОНФЕРЕНЦiЇ Упрмації - 22 ТРАВНЯ 2015 - full 18.pdf274,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.