Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7260
Title: Сучасні підходи формувння лояльності споживачів до лікарських препаратів як брендів
Authors: Байгуш, Ю. В.
Слободянюк, М. М.
Семенів, Д. В.
Самборський, О. С.
Slobodyanyuk, M. M.
Байгуш, Ю. В.
Слободянюк, Н. Н.
Семенив, Д. В.
Самборский, О. С.
Keywords: споживачі;лікарські препарати;бренди;consumer;medications;brands;потребители;лекарственные препараты;бренды
Issue Date: 2015
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Сучасні підходи формувння лояльності споживачів до лікарських препаратів як брендів / Ю. В. Байгуш, М. М. Слободянюк, Д. В. Семенів, О. С. Самборський // Управління якістю в фармації : матеріали IХ Наук.-практ. конф., 22 трав. 2015 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2015. - С. 17.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7260
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.