Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7260
Назва: Сучасні підходи формувння лояльності споживачів до лікарських препаратів як брендів
Автори: Байгуш, Ю. В.
Слободянюк, М. М.
Семенів, Д. В.
Самборський, О. С.
Slobodyanyuk, M. M.
Байгуш, Ю. В.
Слободянюк, Н. Н.
Семенив, Д. В.
Самборский, О. С.
Теми: споживачі;лікарські препарати;бренди;consumer;medications;brands;потребители;лекарственные препараты;бренды
Дата публікації: 2015
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Сучасні підходи формувння лояльності споживачів до лікарських препаратів як брендів / Ю. В. Байгуш, М. М. Слободянюк, Д. В. Семенів, О. С. Самборський // Управління якістю в фармації : матеріали IХ Наук.-практ. конф., 22 трав. 2015 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2015. - С. 17.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7260
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
@ЗБIРНИК ТЕЗ IX КОНФЕРЕНЦiЇ Упрмації - 22 ТРАВНЯ 2015 - full 18.pdf274,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.