Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8456
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШаповалова, В. С.-
dc.contributor.authorШаповалова, В. С.-
dc.contributor.authorShapovalova, V. S.-
dc.date.accessioned2016-02-22T13:29:01Z-
dc.date.available2016-02-22T13:29:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШаповалова В. С. Психологічні особливості страхів у навчально-пізнавальній діяльності студентів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Шаповалова Владислава Сергіївна ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2015. - 20 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8456-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. – Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. – Харків, 2015. Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей страхів в навчально-пізнавальній діяльності студентів. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження студентських страхів та їх взаємозв’язку з особливостями емоційної сфери студентів. Виявлено, що студентські страхи мають певну структуру та динаміку, взаємопов’язані з певними характерологічними та темпераментальними особливостями, з особливостями особистісних, когнітивних та діяльнісних факторів. Розроблено та впроваджено у навчально-пізнавальну діяльність розвивально-корекційну програму, спрямовану на запобігання та подолання студентських страхів.en_US
dc.description.abstractДиссертация на соискание ученой степени кандидата психологических наук по специальности 19.00.07 - педагогическая и возрастная психология. - Харьковский национальный педагогический университет имени Г. С. Сковороды. - Харьков, 2015. Диссертация посвящена изучению психологических особенностей страхов в учебно-познавательной деятельности студентов. Работа содержит теоретическое обоснование, методические основы и результаты эмпирического исследования студенческих страхов и их взаимосвязи с особенностями эмоциональной сферы студентов. Выявлено, что студенческие страхи имеют определенную структуру и динамику, взаимосвязаны с определенными характерологическими и темпераментальными особенностями, с особенностями личностных, когнитивных и деятельностных факторов. Разработаны и внедрены в учебно-познавательную деятельность развивающие-коррекционную программу, направленную на предотвращение и преодоление студенческих страхов.en_US
dc.description.abstractDissertation for Candidate degree in psychological sciences, specialty 19.00.07– Pedagogical and age psychology. – Kharkiv National Pedagogical University named after G. S. Skovoroda. – Kharkiv, 2015. The thesis is devoted to the study of psychological peculiarities of fears in the educational and cognitive activity of students. The work contains theoretical and methodological foundations and empirical results of student fears and their relationship with the peculiarities of the emotional sphere of students. It has been found that student fears have a certain structure and dynamics; they are interconnected with certain characterological and temperamental features, with the peculiarities of personal, cognitive and activity factors. Training and correctional program aimed at preventing and overcoming student fears has been developed and implemented in the educational and cognitive activity.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectстудентські страхи, студентська тривожність, емоційна сфера особистості, навчально-пізнавальні діяльність, юнацький вік, розвивально-корекційна програма.en_US
dc.subjectстуденческие страхи, студенческая тревожность, эмоциональная сфера личности, учебно-познавательные деятельность, юношеский возраст, развивающе-коррекционная программа.en_US
dc.subjectstudent fears, student anxiety, emotional sphere of the personality, the educational and cognitive activity, youth age, training and correctional programen_US
dc.titleПсихологічні особливості страхів у навчально-пізнавальній діяльності студентівen_US
Располагается в коллекциях:Автореферати дисертацій та дисертації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Автореферат Шаповалова В.С..doc303,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.