Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8748
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВолкова, А. В.-
dc.contributor.authorВолкова, А. В.-
dc.contributor.authorVolkova, A. V.-
dc.date.accessioned2016-04-12T09:31:49Z-
dc.date.available2016-04-12T09:31:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВолкова, А. В. Оцінка ідеальної позиції торгової марки противиразкового препарату на прикладі групи рабепразолу / А. В. Волкова // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2015. - № 4. - С. 76-80.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8748-
dc.description.abstractНа підставі попередніх досліджень ринку противиразкових лікарських препаратів та його сегментів, чинників впливу на формування потенціалу торгових марок препаратів проведено аналіз перспективного конкурентного потенціалу на прикладі групи рабепразолу. За результа- тами аналізу з використанням багатокритеріального вибору методом нечіткого логічного виводу встановлено, що більш перспективною за заданими критеріями є торгова марка препарату рабепразолу «Геєрдін» виробництва «Mili Healthcare» (Великобританія).en_US
dc.description.abstractНа основании предыдущих исследований рынка противоязвенных лекарственных препаратов и его сегментов, факторов влияния на формирование потенциала торговых марок проведен анализ перспективного конкурентного потенциала на примере группы рабепразола. По результатам анализа с использованием многокритериального вы- бора методом нечеткого логического вывода установлено, что более перспективной по заданным критериям является торговая марка препарата рабепразола «Геердин» производства «Mili Healthcare» (Великобритания).en_US
dc.description.abstractBased on previous researches of medicine for peptic ulcer market and it segments, the factors influencing the capacity building trademarks of the prospective competitive potential at a group of rabeprazole was analyzed. According to the analysis using multi-criteria selection by fuzzy inference found that more promising criteria is trademark medicine rabeprazole “Geerdin” production «Mili Healthcare» (United Kingdom).en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectпротивиразкові препаратиen_US
dc.subjectрабепразолen_US
dc.subjectторгові маркиen_US
dc.subjectринкова позиціяen_US
dc.subjectматематичне моделюванняen_US
dc.subjectпротивоязвенные препаратыen_US
dc.subjectрабепразолen_US
dc.subjectторговые маркиen_US
dc.subjectрыночная позицияen_US
dc.subjectматематическое моделированиеen_US
dc.subjectmedicine for peptic ulceren_US
dc.subjectrabeprazoleen_US
dc.subjecttrademarksen_US
dc.subjectmarket positionen_US
dc.subjectmathematical modelingen_US
dc.titleОцінка ідеальної позиції торгової марки противиразкового препарату на прикладі групи рабепразолуen_US
dc.title.alternativeОце нка идеальной позиции торговой марки противоязвенного препарата на примере группы рабепразолаen_US
dc.title.alternativeEva luation ideal position trademark med icine for peptic ulcer at a group of rabeprazoleen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри соціальної фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
76-80.pdf200,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.