Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8748
Назва: Оцінка ідеальної позиції торгової марки противиразкового препарату на прикладі групи рабепразолу
Інші назви: Оце нка идеальной позиции торговой марки противоязвенного препарата на примере группы рабепразола
Eva luation ideal position trademark med icine for peptic ulcer at a group of rabeprazole
Автори: Волкова, А. В.
Волкова, А. В.
Volkova, A. V.
Теми: противиразкові препарати;рабепразол;торгові марки;ринкова позиція;математичне моделювання;противоязвенные препараты;рабепразол;торговые марки;рыночная позиция;математическое моделирование;medicine for peptic ulcer;rabeprazole;trademarks;market position;mathematical modeling
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Волкова, А. В. Оцінка ідеальної позиції торгової марки противиразкового препарату на прикладі групи рабепразолу / А. В. Волкова // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2015. - № 4. - С. 76-80.
Короткий огляд (реферат): На підставі попередніх досліджень ринку противиразкових лікарських препаратів та його сегментів, чинників впливу на формування потенціалу торгових марок препаратів проведено аналіз перспективного конкурентного потенціалу на прикладі групи рабепразолу. За результа- тами аналізу з використанням багатокритеріального вибору методом нечіткого логічного виводу встановлено, що більш перспективною за заданими критеріями є торгова марка препарату рабепразолу «Геєрдін» виробництва «Mili Healthcare» (Великобританія).
На основании предыдущих исследований рынка противоязвенных лекарственных препаратов и его сегментов, факторов влияния на формирование потенциала торговых марок проведен анализ перспективного конкурентного потенциала на примере группы рабепразола. По результатам анализа с использованием многокритериального вы- бора методом нечеткого логического вывода установлено, что более перспективной по заданным критериям является торговая марка препарата рабепразола «Геердин» производства «Mili Healthcare» (Великобритания).
Based on previous researches of medicine for peptic ulcer market and it segments, the factors influencing the capacity building trademarks of the prospective competitive potential at a group of rabeprazole was analyzed. According to the analysis using multi-criteria selection by fuzzy inference found that more promising criteria is trademark medicine rabeprazole “Geerdin” production «Mili Healthcare» (United Kingdom).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8748
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри соціальної фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
76-80.pdf200,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.