Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8898
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГончаров, А. Б.-
dc.contributor.authorАнтонова, Я. О.-
dc.contributor.authorГончаров, А. Б.-
dc.contributor.authorGoncharov, A. B.-
dc.contributor.authorАнтонова, Я. О.-
dc.contributor.authorAntonova, Ya. O.-
dc.date.accessioned2016-05-11T09:07:47Z-
dc.date.available2016-05-11T09:07:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГончаров, А. Б. Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу / А. Б. Гончаров, Я. О. Антонова // Формування стратегії науково-технічного, екологічного і соціально-економічного розвитку суспільства: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 5-6 груд. 2013 р. - Тернопіль : Крок, 2013. - с. 111 - 113.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8899-
dc.descriptionРозглянуто вплив маркетингових складових на конкурентоспроможність підприємстваen_US
dc.description.abstractРозглянуто вплив різних сил на конкурентоспроможність сучасного підприємства в системі маркетингу.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectсистема маркетингуen_US
dc.subjectсили конкуренціїen_US
dc.subjectчинники конкуренціїen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectсистема маркетингаen_US
dc.subjectmarketing systemen_US
dc.subjectcompetitive forcesen_US
dc.subjectфакторы конкуренцииen_US
dc.subjectcompetitive factorsen_US
dc.titleКонкурентоспроможність підприємства в системі маркетингуen_US
dc.title.alternativeКонкурентоспособность предприятия в системе маркетингаen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-2013.pdf255,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.