Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 46.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012ЛогістикаМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2013Практикум з промислового маркетингуМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Рахман, М. С.; Рахман, М. С.; Rahman, M. S.
2014МаркетингМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Катаєв, А. В.; Катаев, А. В.; Kataev, A. V.
2013Маркетингове управління в системі забезпечення населення лікамиПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2013Методичні підходи до фармакоекономічної оцінки застосування вакцинних препаратівСофронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2010Современные аспекты формирования лояльности клиентов аптекиМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Сотнікова, Н. В.; Сотникова, Н. В.; Sotnikova, N. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2012Институт семейного провизора (фармацевта) в структуре управления лекарственной терапией пациентаМнушко, З. Н.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. N.; Алекперова, Н. В.; Алєкперова, Н. В.; Aliekperova, N. V.; Пестун, И. В.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Бабичева, А. С.; Бабічева, Г. С.; Babicheva, A. S.
2010Оценка влияния кадрового потенциала аптечных сетевых структур на эффективность решения маркетинговых задачМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Аналіз сучасних тенденцій та кадрових пропозицій на вітчизняному ринку праці фахівців фармаціїМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2012Напрями підвищення ефективності вирішення маркетингових функцій аптечних мережевих структурМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.