Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 12.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
1996Комплекс маркетингу у формуванні фармацевтичного ринку за кордономМнушко, З. М.; Ткаченко, О. М.; Мусієнко, Н. М.; Мнушко, З. Н.; Ткаченко, Е. Н.; Мусиенко, Н. М.; Mnushko, Z. N.; Tkachenko, Ye. N.; Musiyenko, N. M.
2000Розробка експертної системи для прийняття рішень у сфері виробництва фармацевтичних субстанційМнушко, З. М.; Шуванова, О. В.; Закотей, М. В.; Мнушко, З. Н.; Шуванова, Е. В.; Закотей, М. В.; Mnushko, Z. N.; Shuvanova, E. V.; Zakotey, M. V.
2000Автоматизована навчально-контролююча система як засіб самопідготовки з фармацевтичного маркетингуМнушко, З. М.; Сухіна, В. П.; Діхтярьова, Н. М.; Богаєвський, Д. А.; Мнушко, З. Н.; Сухина, В. П.; Дихтярева, Н. М.; Богаевский, Д. А.; Mnushko, Z. N.; Sukhina, V. P.; Dikhtyaryova, N. M.; Bogayevskiy, D. A.
1998Створення та оцінка ефективності автоматизованої навчально-контролюючої системи «Основи менеджменту»Мнушко, З. М.; Скрильова, Н. М.; Богаєвський, Д. А.; Страшний, В. В.; Мнушко, З. Н.; Скрылева, Н. М.; Богаевский, Д. А.; Страшный, В. В.; Mnushko, Z. N.; Skrilyova, N. M.; Bogayevsky, D. A.; Strashniy, V. V.
1998Дослідження інноваційних процесів на вітчизняних фармацевтичних підприємствахМнушко, З. М.; Вінник, О. Ю.; Страшний, В. В.; Мнушко, З. Н.; Винник, О. Ю.; Страшный, В. В.; Mnushko, Z. N.; Vinnik, O. Yu.; Strashniy, V. V.
1995Реклама як засіб стимулювання збуту фармацевтичної продукціїМнушко, З. М.; Чорноброва, Н. В.; Ткаченко, О. М.; Мнушко, З. Н.; Чорноброва, Н. В.; Ткаченко, Е. Н.; Mnushko, Z. N.; Chernobrovaya, N. V.; Tkachenko, Ye. N.
1995Діяльність керівників аптечних підприємств у сучасних умовах з позицій самооцінки та оцінки колегМнушко, З. М.; Калюжна, Н. М.; Мнушко, З. Н.; Калюжная, Н. М.; Mnushko, Z. N.; Kalyuzhnaya, N. M.
1994Теорія менеджменту і фармацевтична практикаМнушко, З. М.; Калюжна, Н. М.; Омельченко, Н. М.; Мнушко, З. Н.; Калюжная, Н. Н.; Омельченко, Н. М.; Mnushko, Z. N.; Kalyuzhnaya, N. N.; Omelchenco, N. M.
1993Методичні підходи до регіональної сегментації ринку лікарських препаратівМнушко, З. М.; Бовкун, Л. П.; Mnuchko, Z. N.; Bovkun, L. P.; Мнушко, З. Н.; Бовкун, Л. П.
2005Побудова моделі визначення оптових цінових знижок при дистриб'юції на фармацевтичному ринкуМнушко, З. М.; Куценко, С. А.; Дорохова, Л. П.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Куценко, С. О.; Дорохова, Л. П.; Kytsenko, S. A.; Dorokhova, L. P.