Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9831
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПерерва, І. Ю.-
dc.contributor.authorПерерва, И. Ю.-
dc.contributor.authorPererva, I. Yu.-
dc.date.accessioned2016-07-15T00:05:30Z-
dc.date.available2016-07-15T00:05:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПерерва, І. Ю. Огляд підходів до визначення сутності маркетингової збутової політики / І. Ю. Перерва // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 179–181.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9831-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectмаркетинговая политикаen_US
dc.subjectmarketing policyen_US
dc.titleОгляд підходів до визначення сутності маркетингової збутової політикиen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
179-181.pdf412,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.