Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9831
Назва: Огляд підходів до визначення сутності маркетингової збутової політики
Автори: Перерва, І. Ю.
Перерва, И. Ю.
Pererva, I. Yu.
Теми: маркетингова політика;маркетинговая политика;marketing policy
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Перерва, І. Ю. Огляд підходів до визначення сутності маркетингової збутової політики / І. Ю. Перерва // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 179–181.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9831
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179-181.pdf412,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.