Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10102
Назва: | Веб-ресурси як інструмент підвищення інтерактивності у викладанні української мови у внз |
Автори: | Кальченко, Т. Ю. Kalchenko, T. Ju. |
Теми: | веб-ресурси;викладанняукраїнської мови у внз;інструмент підвищення інтерактивності;модель перевернутого класу;Інтернет;методи й засоби викладання |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Харків : Вид-во НФаУ |
Бібліографічний опис: | Кальченко, Т. Веб-ресурси як інструмент підвищення інтерактивності у викладанні української мови у ВНЗ / Т. Кальченко // Гуманітарна складова у світлі сучасних освітніх парадигм: [матеріали Всеукраїнської дистанційної науково-практичної конференції з міжнародною участю] (14–15 квітня 2016 року, Харків). – Харків : Вид-во НФаУ, 2016. – С. 88–90. |
Короткий огляд (реферат): | Модель перевернутого класу перетинається з питаннями змішаного навчання, проблемно-орієнтованим навчанням та іншими методами й засобами викладання, які відзначаються великою гнучкістю та спрямовані на підсилення залученості студентів. Перерозподіл часу дозволяє студентам більше взаємодіяти з одногрупниками. На думку укладачів звіту NMC Horizon, використання моделі «перевернутого класу» є одним із трендів сучасної освіти [2]. На сьогодні у мережі Інтернет існує багато веб-ресурсів, які орієнтовані саме на полегшення роботи викладача та допомагають у створенні якісних та інтерактивних відео. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10102 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kalchenko.pdf | 192,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.