Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10102
Назва: Веб-ресурси як інструмент підвищення інтерактивності у викладанні української мови у внз
Автори: Кальченко, Т. Ю.
Kalchenko, T. Ju.
Теми: веб-ресурси;викладанняукраїнської мови у внз;інструмент підвищення інтерактивності;модель перевернутого класу;Інтернет;методи й засоби викладання
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків : Вид-во НФаУ
Бібліографічний опис: Кальченко, Т. Веб-ресурси як інструмент підвищення інтерактивності у викладанні української мови у ВНЗ / Т. Кальченко // Гуманітарна складова у світлі сучасних освітніх парадигм: [матеріали Всеукраїнської дистанційної науково-практичної конференції з міжнародною участю] (14–15 квітня 2016 року, Харків). – Харків : Вид-во НФаУ, 2016. – С. 88–90.
Короткий огляд (реферат): Модель перевернутого класу перетинається з питаннями змішаного навчання, проблемно-орієнтованим навчанням та іншими методами й засобами викладання, які відзначаються великою гнучкістю та спрямовані на підсилення залученості студентів. Перерозподіл часу дозволяє студентам більше взаємодіяти з одногрупниками. На думку укладачів звіту NMC Horizon, використання моделі «перевернутого класу» є одним із трендів сучасної освіти [2]. На сьогодні у мережі Інтернет існує багато веб-ресурсів, які орієнтовані саме на полегшення роботи викладача та допомагають у створенні якісних та інтерактивних відео.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10102
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри українознавства та латинської мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalchenko.pdf192,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.