Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10185
Назва: Дистанційний курс “Українська мова (за професійним спрямуванням)”. Специфіка роботи тьютора-філолога
Інші назви: Дистанционный курс “Украинский язык (профессиональной направленности)”. Специфика работы тьютора-филолога
Distance Course “Ukrainian Language (Professionally-Oriented)”. Specific Character of Tutor-Philologist’ Work
Автори: Лисенко, Н. О.
Лысенко, Н. А.
Lysenko, N. O.
Дорошина, Л. Ф.
Дорошина, Л. Ф.
Doroshyna, L. F.
Теми: дистанційне навчання;тьютор-філолог;тьютор;дистанционное обучение;тьютор;тьютор-филолог;distance education;tutor;tutor-philologist
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Лисенко, Н. О. Дистанційний курс “Українська мова (за професійним спрямуванням)”. Специфіка роботи тьютора-філолога / Н. О. Лисенко, Л. Ф. Дорошина // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти. - 2013. - Вип. 22. - С. 165-172. - Режим доступу : http://www-center.univer.kharkov.ua/vestnik/full/335.pdf
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнюється досвід викладачів кафедри українознавства та латинської мови Національного фармацевтичного університету щодо створення та впровадженя дистанційного курсу з дисципліни “Українська мова (за професійним спрямуванням)”, окреслюється роль тьютора в дистанційному навчанні; деталізуються вимоги до особи тьютора-філолога та формулюються його функції. Здійснюється аналіз ризиків, що супроводжують роботу тьютора- філолога та спричинені розвитком сучасних комп’ютерних редакторів, існуванням он-лайн словників тощо.
В статье обобщается опыт преподавателей кафедры украиноведения и латинского языка Национального фармацевтического университета по созданию и внедрению дистанционного курса по дисциплине “Украинский язык (профессиональной направленности)”, определяется роль тьютора в дистанционном обучении, детализируются требования к личности тьютора-филолога и формулируются его функции. Анализируются риски, сопровождающие роботу тьютора- филолога и вызванные развитием современных компьютерных технологий, существованием он-лайн словарей и др.
The experience of the teaching staff at the department of Ukrainian and Latin languages (National Pharmaceutical University) in creating and introducing the distance course on the subject “Ukrainian Language (professionally-oriented)” is generalized in the article. The authors determine the tutor’s role in distance education and detail the demands to the personality of a tutor-philologist and his functions. The article also deals with the analysis of risks, which accompany the tutor-philologist’ work and which are caused by the development ofmodern IT as well as by existing on-line dictionaries.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10185
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисенко 1.pdf584,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.