Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10185
Назва: | Дистанційний курс “Українська мова (за професійним спрямуванням)”. Специфіка роботи тьютора-філолога |
Інші назви: | Дистанционный курс “Украинский язык (профессиональной направленности)”. Специфика работы тьютора-филолога Distance Course “Ukrainian Language (Professionally-Oriented)”. Specific Character of Tutor-Philologist’ Work |
Автори: | Лисенко, Н. О. Лысенко, Н. А. Lysenko, N. O. Дорошина, Л. Ф. Дорошина, Л. Ф. Doroshyna, L. F. |
Теми: | дистанційне навчання;тьютор-філолог;тьютор;дистанционное обучение;тьютор;тьютор-филолог;distance education;tutor;tutor-philologist |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Лисенко, Н. О. Дистанційний курс “Українська мова (за професійним спрямуванням)”. Специфіка роботи тьютора-філолога / Н. О. Лисенко, Л. Ф. Дорошина // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти. - 2013. - Вип. 22. - С. 165-172. - Режим доступу : http://www-center.univer.kharkov.ua/vestnik/full/335.pdf |
Короткий огляд (реферат): | У статті узагальнюється досвід викладачів кафедри українознавства та
латинської мови Національного фармацевтичного університету щодо створення
та впровадженя дистанційного курсу з дисципліни “Українська мова (за
професійним спрямуванням)”, окреслюється роль тьютора в дистанційному
навчанні; деталізуються вимоги до особи тьютора-філолога та формулюються
його функції. Здійснюється аналіз ризиків, що супроводжують роботу тьютора-
філолога та спричинені розвитком сучасних комп’ютерних редакторів,
існуванням он-лайн словників тощо. В статье обобщается опыт преподавателей кафедры украиноведения и латинского языка Национального фармацевтического университета по созданию и внедрению дистанционного курса по дисциплине “Украинский язык (профессиональной направленности)”, определяется роль тьютора в дистанционном обучении, детализируются требования к личности тьютора-филолога и формулируются его функции. Анализируются риски, сопровождающие роботу тьютора- филолога и вызванные развитием современных компьютерных технологий, существованием он-лайн словарей и др. The experience of the teaching staff at the department of Ukrainian and Latin languages (National Pharmaceutical University) in creating and introducing the distance course on the subject “Ukrainian Language (professionally-oriented)” is generalized in the article. The authors determine the tutor’s role in distance education and detail the demands to the personality of a tutor-philologist and his functions. The article also deals with the analysis of risks, which accompany the tutor-philologist’ work and which are caused by the development ofmodern IT as well as by existing on-line dictionaries. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10185 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лисенко 1.pdf | 584,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.