Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10338
Название: Дослідження маркетингових аспектів якості послуг як головного чинника конкурентоспроможності парфумерно-косметичних підприємств сфери послуг
Другие названия: Исследование маркетинговых аспектов качества услуг как главного фактора конкурентоспособности парфюмерно-косметических предприятий сферы услуг
Тhe study of marketing aspects of the service quality as a major factor of competitiveness of perfume and cosmetic enterprises of service industry
Авторы: Котвіцька, А. А.
Котвицкая, А. А.
Kotvitska, A. A.
Вороніна, О. М.
Воронина, О. Н.
Voronina, O. N.
Ключевые слова: маркетинг послуг;якість послуг;сервісне підприємство;параметри якості послуг;стандарти якості;конкурентоспроможність;маркетингові дослідження;парфумерно-косметична галузь;маркетинг услуг;качество услуг;сервисное предприятие;параметры качества услуг;стандарты качества;конкурентоспособность;маркетинговые исследования;парфю- мернокосметическая отрасль.;service marketing;service quality;services company;parameters of service quality;quality standards;competitiveness;marketing research;perfume and cosmetic industry
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Котвіцька, А. А. Дослідження маркетингових аспектів якості послуг як головного чинника конкурентоспроможності парфумерно-косметичних підприємств сфери послуг / А. А. Котвіцька, О. М. Вороніна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. – 2016. – Т. 2, № 1. – С. 70-78.
Краткий осмотр (реферат): У статті наведено результати дослідження маркетингових аспектів якості послуг, проаналі- зовано науково обґрунтовані підходи щодо оцінки якості послуг парфумерно-косметичних під- приємств, виявлено особливості конкуренції у сфері послуг, визначено методи оцінки конкурен- тоспроможності послуг та методи маркетингових досліджень, які використовують сучасні підприємства парфумерно-косметичної галузі для здійснення контролю за якістю послуг. Резуль- тати дослідження дають можливість вітчизняному парфумерно-косметичному підприємству сфери послуг обрати оптимальний шлях до підвищення якості послуг.
В статье приведены результаты исследования маркетинговых аспектов качества услуг, про- анализированы научно обоснованные подходы к оценке качества услуг парфюмерно-косме- тических предприятий, выявлены особенности конкуренции в сфере услуг, определены мето- ды оценки конкурентоспособности услуг и методы маркетинговых исследований, которые используют современные предприятия парфюмерно-косметической отрасли для осущест- вления контроля за качеством услуг. Результаты исследования позволяют отечественному парфюмерно-косметическому предприятию сферы услуг выбрать оптимальный путь к повы- шению качества услуг.
The results of the study of marketing aspects of the service quality are presented in the article, the scientifically-based approaches to assessment of the quality of services of perfume and cosmetic companies have been analyzed, the peculiarities of competition in service industry have been revealed, methods for evaluating the competitiveness of services and methods of marketing research used by modern enterprises of perfume and cosmetic industry for control of the service quality have been determined. The study results allow a domestic perfume and cosmetic company of service industry to choose the best way to improve the quality of services.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10338
Располагается в коллекциях:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації
Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
70-78.pdf633,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.