Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10391
Назва: Study of the opportunities of applying Internet-marketing in the pharmaceutical industry
Автори: Mustafa Anis Al-Hasnawi
Zhadko, S. V.
Жадько, С. В.
Жадько, С. В.
Теми: Internet-marketing;Інтернет-маркетинг;Интернет-маркетинг
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Mustafa Anis Al-Hasnawi Study of the opportunities of applying Internet-marketing in the pharmaceutical industry / Mustafa Anis Al-Hasnawi, S. V. Zhadko // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 118–119.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10391
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
118-119.pdf283,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.