Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1044
Назва: Аналіз факторів збільшення потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі антигельмінтних лікарських препаратів
Автори: Мнушко, З. М.
Попова, Ю. В.
Скрильова, Н. М.
Mnushko, Z. N.
Popova, Yu. V.
Skryleva, N. N.
Теми: антигельмінтні лікарські препарати;чисельність населення;захворюваність на гельмінтози і лямбліоз;ємність ринку;зовнішня міграція населення;збільшення потенціалу ринку;antigelmint drugs;the population;the incidence of helminthoz and lambliasis;market size;external migration;increasing the capacity of the market
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Мнушко З. М. Аналіз факторів збільшення потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі антигельмінтних лікарських препаратів / З. М. Мнушко, Ю. В. Попова, Н. М. Скрильова // Ліки України. - 2009. - № 3 (129). - С. 68-71.
Короткий огляд (реферат): Встановлено та обґрунтовано групу факторів, що впливають на потенціал ринку антигельмінтних лікарських препаратів. Визначено показники обсягів продажу лікарських препаратів антигельмінтної дії в натуральному і грошовому виразі та проаналізовано їх взаємозв’язок із показниками чисельності, демографічної структури, міграційного руху і захворюваності на паразитарні хвороби населення Харківського регіону із використанням методів маркетингових досліджень та статистичної інформації. Наведені результати демонструють, що не завжди обсяги споживання та ємності ринку лікарських препаратів корелюють із чисельністю та захворюваністю населення і існують чинники, які здатні призводити до збільшення потенціалу ринку, що необхідно враховувати при позиціонуванні та прогнозуванні обсягів продажу лікарських препаратів.
Have been justified a group of factors which influence on the market potential of antigelmint medicines. Recognized indicators of sales of medicines with antigelmint action in natural and monetary terms, and analyzed their relationship with measures of size, population structure, migratory movements and the incidence of parasitic diseases the population of Kharkov region, using methods of marketing research and statistical information. The results show that consumption and market size of medicines does not always correlate with the number and incidence of the population and there are factors affecting the increase in the capacity market, which must be considered during positioning and forecasting of sales volumes of medicines.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1044
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.