Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1045
Назва: Оцінка ступеня виконання маркетингових завдань аптечних мереж
Автори: Мнушко, З. М.
Бабічева, Г. С.
Mnushko, Z. N.
Babicheva, A. S.
Теми: аптечні мережі;маркетингові завдання;посада маркетолога;pharmacy chains;marketing tasks;post of the expert in marketing
Дата публікації: 2009
Видавництво: Запорізький державний медичний університет
Бібліографічний опис: Мнушко, З. М. Оцінка ступеня виконання маркетингових завдань аптечних мереж / З. М. Мнушко, Г.С. Бабічева // Запорізький медичний журнал. - 2009. - Т. 11, № 6. - С. 116-120.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовані головні напрямки маркетингової діяльності аптечних закладів та ступінь використання маркетингу в управлінні аптечними мережами. Досліджена структура та вагомість маркетингових функцій аптечних мереж, проведена оцінка рівня вирішення маркетингових завдань аптечних підприємств, а також виявлені основні чинники ефективності реалізації маркетингових функцій аптечних мереж. Проаналізований перелік посад та спеціалістів аптечної мережі, які займаються вирішенням маркетингових завдань. Досліджені витрати робочого часу працівників аптечних мереж на діяльність, пов’язану з вирішенням маркетингових завдань. Встановлено, що в середньому такі витрати для керівників досліджуваних аптек складають 54%. Запропоновані напрямки підвищення рівня вирішення маркетингових завдань аптечних мереж, обґрунтовано доцільність введення посади маркетолога до штату аптечної мережі.
The basic directions of marketing activity of chemist's establishments and degree of use of marketing in management of chemist's networks are analyzed. The structure and the importance of marketing functions of chemist's networks is researched, the estimation of a level of marketing tasks’ decision at the chemist's enterprises is lead, and also major factors of efficiency of realization marketing functions of chemist's networks are certain. The list of posts and experts of a chemist's network which are engaged in the decision of marketing tasks is analyzed. Expenses of working hours of workers of chemist's networks for the activity connected with the decision of marketing tasks are studied. It is installed, that on the average such expenses for heads of researched drugstores make 54 %. Directions of increase of a level marketing tasks’ decision of chemist's networks are offered, the expediency of introduction of a post of the expert in marketing in staff of a chemist's network is proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1045
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Наукові публікації кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОЦІНКА СТУПЕНЯ ВИКОНАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАВДАНЬ.doc623,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.