Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10563
Название: Методичні рекомендації з навчальної практики з маркетингу
Авторы: Мнушко, З. М.
Дорохова, Л. П.
Вороніна, О. М.
Mnushko, Z. N.
Мнушко, 3. H.
Dorokhova, L. P.
Дорохова, Л. П.
Voronina, L. N.
Воронина, Л. Н.
Ключевые слова: маркетинг;навчальна практика
Дата публикации: 2011
Библиографическое описание: Методичні рекомендації з навчальної практики з маркетингу для напрямів підготовки 6.030507 «Маркетинг», 6.030504 «Економіка підприємства» / З. М. Мнушко, Л. П. Дорохова, О. М. Вороніна. – Х. : Вид-во НФаУ, 2011. – 36 с.
Краткий осмотр (реферат): Методичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми з навчальної практики з маркетингу і містять програму навчальної практики, тематичний план модуля, перелік питань практичної підготовки, питань для підсумкового контролю, вимоги до оформлення звіту та форми проведення контролю. Методичні рекомендації призначені для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за напрямами підготовки 6.030507 «Маркетинг» та 6.030504 «Економіка підприємства» (галузь знань – 0305 «Економіка і підприємництво»).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10563
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод.реком навч практ-М.ЕП.pdf698,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.