Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10563
Назва: Методичні рекомендації з навчальної практики з маркетингу
Автори: Мнушко, З. М.
Дорохова, Л. П.
Вороніна, О. М.
Mnushko, Z. N.
Мнушко, 3. H.
Dorokhova, L. P.
Дорохова, Л. П.
Voronina, L. N.
Воронина, Л. Н.
Теми: маркетинг;навчальна практика
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації з навчальної практики з маркетингу для напрямів підготовки 6.030507 «Маркетинг», 6.030504 «Економіка підприємства» / З. М. Мнушко, Л. П. Дорохова, О. М. Вороніна. – Х. : Вид-во НФаУ, 2011. – 36 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми з навчальної практики з маркетингу і містять програму навчальної практики, тематичний план модуля, перелік питань практичної підготовки, питань для підсумкового контролю, вимоги до оформлення звіту та форми проведення контролю. Методичні рекомендації призначені для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за напрямами підготовки 6.030507 «Маркетинг» та 6.030504 «Економіка підприємства» (галузь знань – 0305 «Економіка і підприємництво»).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10563
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод.реком навч практ-М.ЕП.pdf698,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.