Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10601
Title: Бренд-менеджмент
Authors: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Olkhovskaya, A. B.
Ольховская, А. Б.
Keywords: бренд-менеджмент;бренд;торговельна марка
Issue Date: 2015
Bibliographic description (Ukraine): Малий, В. В. Бренд-менеджмент: метод. рек. до самост. роботи студентів / В. В. Малий, А. Б. Ольховська. - Х.: НФаУ, 2015. - 51 с.
Abstract: Методичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми дисципліни «Бренд-менеджмент» і містять перелік основних теоретичних питань за темами програми дисципліни, практичні та ситуаційні завдання для самостійної роботи студентів, кейси, ділові ігри, питання для самоконтролю знань студентів, що дають можливість студентам перевірити рівень підготовки з відповідної теми, тестові завдання, перелік питань для підготовки до підсумкового модульного контролю, рекомендовану літературу. Методичні рекомендації призначені для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг».
Description: УДК: 659.126 (075.8):339.138 М20
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10601
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
(3) БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ СРС.pdf935,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.