Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10601
Назва: Бренд-менеджмент
Автори: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Olkhovskaya, A. B.
Ольховская, А. Б.
Теми: бренд-менеджмент;бренд;торговельна марка
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Малий, В. В. Бренд-менеджмент: метод. рек. до самост. роботи студентів / В. В. Малий, А. Б. Ольховська. - Х.: НФаУ, 2015. - 51 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми дисципліни «Бренд-менеджмент» і містять перелік основних теоретичних питань за темами програми дисципліни, практичні та ситуаційні завдання для самостійної роботи студентів, кейси, ділові ігри, питання для самоконтролю знань студентів, що дають можливість студентам перевірити рівень підготовки з відповідної теми, тестові завдання, перелік питань для підготовки до підсумкового модульного контролю, рекомендовану літературу. Методичні рекомендації призначені для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг».
Опис: УДК: 659.126 (075.8):339.138 М20
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10601
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
(3) БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ СРС.pdf935,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.