Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10605
Название: Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»
Авторы: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Malyi, V. V.
Малый, В. В.
Ключевые слова: курсова робота;маркетингові дослідження;маркетинг;курсовая работа;маркетинговые исследования
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Малий, В. В. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» / В. В. Малий, А. Б. Ольховська. – Х. : НФаУ, 2015. – 40 с.
Краткий осмотр (реферат): Методичні рекомендації розроблено з метою надання практичної та методичної допомоги студентам при виконанні курсової роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження»; формування практичних умінь та навичок збору, обробки та аналізу маркетингової інформації, проведення маркетингових досліджень, систематизації викладеного матеріалу. У методичних рекомендаціях містяться вимоги до написання та правильного оформлення курсових робіт. Методичні рекомендації створено відповідно до навчальної програми дисципліни «Маркетингові дослідження» і призначені для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг».
Описание: УДК: 339.138 М 20
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10605
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
(4) МАРКЕТИНГ.ДОСЛІДЖЕННЯ КР.pdf1,03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.