Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10605
Назва: Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»
Автори: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Malyi, V. V.
Малый, В. В.
Теми: курсова робота;маркетингові дослідження;маркетинг;курсовая работа;маркетинговые исследования
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Малий, В. В. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» / В. В. Малий, А. Б. Ольховська. – Х. : НФаУ, 2015. – 40 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації розроблено з метою надання практичної та методичної допомоги студентам при виконанні курсової роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження»; формування практичних умінь та навичок збору, обробки та аналізу маркетингової інформації, проведення маркетингових досліджень, систематизації викладеного матеріалу. У методичних рекомендаціях містяться вимоги до написання та правильного оформлення курсових робіт. Методичні рекомендації створено відповідно до навчальної програми дисципліни «Маркетингові дослідження» і призначені для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг».
Опис: УДК: 339.138 М 20
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10605
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
(4) МАРКЕТИНГ.ДОСЛІДЖЕННЯ КР.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.