Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10676
Назва: Комплексний дослідницький професійно орієнтований тренінг з маркетингу
Автори: Малий, В. В.
Бондарєва, І. В.
Дорохова, Л. П.
Ольховська, А. Б.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Bondarieva, I. V.
Бондарева, И. В.
Dorokhova, L. P.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Комплексний дослідницький професійно орієнтований тренінг з маркетингу: метод. рек. щодо проходження тренінгу студентами напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» / [В. В. Малий, І. В. Бондарєва, Л. П. Дорохова, А. Б. Ольховська]. – Х.: НФаУ, 2015. – 45 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації підготовлені відповідно до Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України, Положення про практику в Національному фармацевтичному університеті та Наскрізної програми практичної підготовки студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг». Містять цілі і завдання тренінгу, його програму і структуру, критерії оцінки знань. Матеріали, які викладені в методичних рекомендаціях, призначені для успішного проходження студентами комплексного дослідницького професійно орієнтованого тренінгу з маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10676
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6 тренінг з маркетингу.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.