Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10723
Назва: Фармацевтичний маркетинг
Автори: Пестун, І. В.
Жадько, С. В.
Бондарєва, І. В.
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Пестун, І. В. Фармацевтичний маркетинг: метод. рек. до самост. роботи студентів // І. В. Пестун, С. В. Жадько, І. В. Бондарєва. – Х. : Вид-во НФаУ, 2015. – 72 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації розроблені на підґрунті результатів науково-дослід- ної роботи, проведеної у Національному фармацевтичному університеті за темою «Управління якістю у сфері розробки, виробництва та обігу лікарських засобів», № державної реєстрації НДР: 0114U000950. Методичні рекомендації видаються вперше і призначені для надання мето- дичної допомоги виробникам ЛЗ щодо організації робіт з проектування, форму- вання, впровадження та постійного удосконалення СУЯ згідно із вимогами GMP та ISO 9001. Рекомендації можуть застосовуватися фахівцями фармацевтичної промисло- вості, спеціалістами і керівниками організацій та установ фармацевтичного секто- ру галузі охорони здоров’я України, студентами та викладачами фармацевтичних ВНЗ і фармацевтичних факультетів медичних ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10723
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Навчальні видання кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5 ФАРМ.МАРКЕТИНГ-СРС.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.