Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10863
Название: Аналіз підходів державного регулювання реклами парафармацевтиків у Франції
Авторы: Немченко, А. С.
Міщенко, В. І.
Чернуха, В. М.
Тімофеєв, С. В.
Nemchenko, A. S.
Мищенко, В. И.
Mishchenko, V. I.
Chernukha, V. M.
Timofeiev S. V.
Тимофеев, С. В.
Ключевые слова: парафармацевтичні товари
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Аналіз підходів державного регулювання реклами парафармацевтиків у Франції / А. С. Немченко [та ін.] // Соціальна фармація : стан, проблеми та перспективи : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 27-30 квіт. 2015 р. - Х., 2015. - С. 144-145.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10863
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри організації та економіки фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
144-145.pdf193,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.