Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10863
Назва: Аналіз підходів державного регулювання реклами парафармацевтиків у Франції
Автори: Немченко, А. С.
Міщенко, В. І.
Чернуха, В. М.
Тімофеєв, С. В.
Nemchenko, A. S.
Мищенко, В. И.
Mishchenko, V. I.
Chernukha, V. M.
Timofeiev S. V.
Тимофеев, С. В.
Теми: парафармацевтичні товари
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Аналіз підходів державного регулювання реклами парафармацевтиків у Франції / А. С. Немченко [та ін.] // Соціальна фармація : стан, проблеми та перспективи : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 27-30 квіт. 2015 р. - Х., 2015. - С. 144-145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10863
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри організації та економіки фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144-145.pdf193,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.