Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11160
Назва: Визначення складових інтегрального сприйняття аптеки покупцями фармацевтичної продукції
Автори: Дорохов, А. В.
Дорохова, Л. П.
Dorokhov, O. V.
Dorokhova, L. P.
Теми: маркетинг;аптеки;споживачі
Дата публікації: 25-лис-2016
Бібліографічний опис: Дорохов, О. В. Визначення складових інтегрального сприйняття аптеки покупцями фармацевтичної продукції / О. В. Дорохов, Л. П. Дорохова // Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: матеріали Х ювілейної міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 25 лист. 2016 р. – Х.: ХНАДУ. – 2016. – Т. 3. – С. 40 – 42.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11160
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
selection.pdf1,7 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.