Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11163
Title: Зовнішня соціальна відповідальність фармацевтичних компаній
Other Titles: Внешняя социальная ответственность фармацевтических компаний
External social responsibility of pharmaceutical companies
Authors: Братишко, Ю. С.
Bratishko, Yu. S.
Братішко, Ю. С.
Keywords: соціальна відповідальність;соціальна відповідальність фармацевтичного бізнесу;зовнішня соціальна відповідальність;фармацевтична компанія;социальная ответственность;социальная ответственность фармацевтического бизнеса;внешняя социальная ответственность;фармацевтическая компания;social responsibility;social responsibility of pharmaceutical business;external social responsibility;pharmaceutical company
Issue Date: 2016
Publisher: Молодий вчений
Bibliographic description (Ukraine): Братішко, Ю. С. Зовнішня соціальна відповідальність фармацевтичних компаній / Ю. С. Братішко // Молодий вчений. – 2016. – № 4. - С. 276-280.
Abstract: Стаття присвячена актуальній проблемі – дослідженню системи зовнішньої соціальної відповідальності фармацевтичних компаній в Україні. Автором дано визначення зовнішньої соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу. У статті проаналізовані основні напрямки і форми реалізації зовнішньої соціальної відповідальності фармацевтичних компаній. Автором виявлено напрями зовнішньої соціальної відповідальності фармацевтичних компаній, які потребують більш ефективного управлінського впли- ву. Також автором розроблені рекомендації щодо збалансованого управління системою соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу.
Article is devoted to an actual problem – research of system of external social responsibility of the pharmaceutical companies in Ukraine. The author has given definition of external social responsibility of pharmaceutical business. In article the main directions and forms of realization of external social responsibility of the pharmaceutical companies are analyzed. The author has revealed the directions of external social responsibility of the pharmaceutical companies which need more effective administrative influence. Also the author has developed recommendations about the balanced management of social responsibility of pharmaceutical business of system.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11163
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Страницы из 4_31_2016[1].pdf369,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.