Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11163
Назва: Зовнішня соціальна відповідальність фармацевтичних компаній
Інші назви: Внешняя социальная ответственность фармацевтических компаний
External social responsibility of pharmaceutical companies
Автори: Братишко, Ю. С.
Bratishko, Yu. S.
Братішко, Ю. С.
Теми: соціальна відповідальність;соціальна відповідальність фармацевтичного бізнесу;зовнішня соціальна відповідальність;фармацевтична компанія;социальная ответственность;социальная ответственность фармацевтического бизнеса;внешняя социальная ответственность;фармацевтическая компания;social responsibility;social responsibility of pharmaceutical business;external social responsibility;pharmaceutical company
Дата публікації: 2016
Видавництво: Молодий вчений
Бібліографічний опис: Братішко, Ю. С. Зовнішня соціальна відповідальність фармацевтичних компаній / Ю. С. Братішко // Молодий вчений. – 2016. – № 4. - С. 276-280.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі – дослідженню системи зовнішньої соціальної відповідальності фармацевтичних компаній в Україні. Автором дано визначення зовнішньої соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу. У статті проаналізовані основні напрямки і форми реалізації зовнішньої соціальної відповідальності фармацевтичних компаній. Автором виявлено напрями зовнішньої соціальної відповідальності фармацевтичних компаній, які потребують більш ефективного управлінського впли- ву. Також автором розроблені рекомендації щодо збалансованого управління системою соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу.
Article is devoted to an actual problem – research of system of external social responsibility of the pharmaceutical companies in Ukraine. The author has given definition of external social responsibility of pharmaceutical business. In article the main directions and forms of realization of external social responsibility of the pharmaceutical companies are analyzed. The author has revealed the directions of external social responsibility of the pharmaceutical companies which need more effective administrative influence. Also the author has developed recommendations about the balanced management of social responsibility of pharmaceutical business of system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11163
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из 4_31_2016[1].pdf369,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.