Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11316
Title: Оцiнка ринкових позицiй лiкарських препаратiв на основi концепцiї капiталу бренду
Authors: Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, N. N.
Самборський, О. С.
Самборский, О. С.
Samborskiy, O. S.
Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Keywords: оцiнка капiталу бренду;бренд;торговельна марка;оценка капитала бренда;торговая марка;estimation of brand equity;brand;trademark
Issue Date: 2010
Publisher: ДЗ «Луганський державний медичний унiверситет»
Bibliographic description (Ukraine): Слободянюк, М. М. Оцінка ринкових позицій лікарських препаратів на основі концепції капіталу бренду / М. М. Слободянюк, О. С. Самборський, С. В. Жадько // Український журнал клінічної та лабораторної медицини. – 2010. – № 1. – С. 15-25.
Abstract: Метою статтi є аналiз пiдходiв до оцiнки торговельних марок лiкарських препаратiв на основi концепцiї капiталу бренду. У роботi використано iсторичний, логiчний, контент-аналiз зарубiжної та вiтчизняної лiтератури. Проаналiзовано роль торговельної марки у формуваннi вартостi сучасної компанiї, визначено основнi цiлi оцiнки брендiв у фiнансовiй i маркетинговiй дiяльностi пiдприємств. Розглянуто систему показникiв, якi застосовуються для оцiнки вартостi капiталу бренду, визначено можливостi та особливостi їх pастосування у фармацiї. Видiлено фармакоекономiчнi показники як специфiчнi у формуваннi вартостi бренду лiкарського препарату.
Целью статьи является анализ подходов к оценке торговых марок лекарственных препаратов на основе концепции капитала бренда. В работе использован исторический, логический,контент-анализ зарубежной и отечественной литературы. Проанализирована роль торговой марки в формировании cтоимости современной компании, определены основные цели оценки брендов в финансовой и маркетинговой деятельности предприятий. Рассмотрена система показателей, которые применяются для оценки стоимости капитала бренда, определены возможности и особенности их применения в фармации. Выделено фармакоэкономические показатели как специфические в формировании стоимости бренда лекарственного препарата.
The purpose of the article was an analysis of approaches to the estimation of trademarks of drugs based on the conception of brand equity. It was applied a historical, logical and content analysis of foreign and domestic literature. The role of trademark in the forming of cost of modern company was analyzed. The primary purposes of estimation of brands in financial and marketing activity of enterprises were determined. System of indicators used for the estimation of capital of brand was examined. Possibilities and features of application of these indexes in pharmacy were determined. Pharmacoeconomic indices as specific in forming costs of brand of drugs were selected.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11316
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ujkl_2010_5_3_28.pdf992,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.