Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11316
Назва: Оцiнка ринкових позицiй лiкарських препаратiв на основi концепцiї капiталу бренду
Автори: Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, N. N.
Самборський, О. С.
Самборский, О. С.
Samborskiy, O. S.
Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Теми: оцiнка капiталу бренду;бренд;торговельна марка;оценка капитала бренда;торговая марка;estimation of brand equity;brand;trademark
Дата публікації: 2010
Видавництво: ДЗ «Луганський державний медичний унiверситет»
Бібліографічний опис: Слободянюк, М. М. Оцінка ринкових позицій лікарських препаратів на основі концепції капіталу бренду / М. М. Слободянюк, О. С. Самборський, С. В. Жадько // Український журнал клінічної та лабораторної медицини. – 2010. – № 1. – С. 15-25.
Короткий огляд (реферат): Метою статтi є аналiз пiдходiв до оцiнки торговельних марок лiкарських препаратiв на основi концепцiї капiталу бренду. У роботi використано iсторичний, логiчний, контент-аналiз зарубiжної та вiтчизняної лiтератури. Проаналiзовано роль торговельної марки у формуваннi вартостi сучасної компанiї, визначено основнi цiлi оцiнки брендiв у фiнансовiй i маркетинговiй дiяльностi пiдприємств. Розглянуто систему показникiв, якi застосовуються для оцiнки вартостi капiталу бренду, визначено можливостi та особливостi їх pастосування у фармацiї. Видiлено фармакоекономiчнi показники як специфiчнi у формуваннi вартостi бренду лiкарського препарату.
Целью статьи является анализ подходов к оценке торговых марок лекарственных препаратов на основе концепции капитала бренда. В работе использован исторический, логический,контент-анализ зарубежной и отечественной литературы. Проанализирована роль торговой марки в формировании cтоимости современной компании, определены основные цели оценки брендов в финансовой и маркетинговой деятельности предприятий. Рассмотрена система показателей, которые применяются для оценки стоимости капитала бренда, определены возможности и особенности их применения в фармации. Выделено фармакоэкономические показатели как специфические в формировании стоимости бренда лекарственного препарата.
The purpose of the article was an analysis of approaches to the estimation of trademarks of drugs based on the conception of brand equity. It was applied a historical, logical and content analysis of foreign and domestic literature. The role of trademark in the forming of cost of modern company was analyzed. The primary purposes of estimation of brands in financial and marketing activity of enterprises were determined. System of indicators used for the estimation of capital of brand was examined. Possibilities and features of application of these indexes in pharmacy were determined. Pharmacoeconomic indices as specific in forming costs of brand of drugs were selected.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11316
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ujkl_2010_5_3_28.pdf992,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.