Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1153
Название: Маркетингове дослiдження антидiабетичних лiкарських засобiв
Авторы: Немченко, А. С.
Жирова, І. В.
Nemchenko, A. S.
Zhirova, I. V.
Ключевые слова: гіпоглікемічні засоби;hypoglycemic means
Дата публикации: 2003
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Немченко, А. С. Маркетингове дослiдження антидiабетичних лiкарських засобiв / А. С. Немченко, І. В. Жирова // Вісник фармації. - 2003. - № 1. - С. 59-62.
Краткий осмотр (реферат): Досліджена кон'юнктура ринку антидіабетичних лікарських засобів і проведена їх структуризация в залежності від країн-постачальників, фірм-виробників та ін. Встановлено, що на сьогодні їх асортимент складає 89 найменувань, серед яких 31% — вітчизняного виробництва. Наявність препаратів на фармацевтичному ринку України становить 50%.
The work gives the analyses of antidiabetes medicines variety at Ukranian pharmaceutical market. We have conducted the in structurizationon the country-delivery firm-producer and others. It has been determined that at present the variety of the preparations comprises about 89 denominations, among which Ukranian medicines make 31%. Presence of preparations at Ukranian market — 50%.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1153
ISSN: 1562-7241
Располагается в коллекциях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри організації та економіки фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
59-62(1).pdf4,1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.