Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1153
Назва: Маркетингове дослiдження антидiабетичних лiкарських засобiв
Автори: Немченко, А. С.
Жирова, І. В.
Nemchenko, A. S.
Zhirova, I. V.
Теми: гіпоглікемічні засоби;hypoglycemic means
Дата публікації: 2003
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Немченко, А. С. Маркетингове дослiдження антидiабетичних лiкарських засобiв / А. С. Немченко, І. В. Жирова // Вісник фармації. - 2003. - № 1. - С. 59-62.
Короткий огляд (реферат): Досліджена кон'юнктура ринку антидіабетичних лікарських засобів і проведена їх структуризация в залежності від країн-постачальників, фірм-виробників та ін. Встановлено, що на сьогодні їх асортимент складає 89 найменувань, серед яких 31% — вітчизняного виробництва. Наявність препаратів на фармацевтичному ринку України становить 50%.
The work gives the analyses of antidiabetes medicines variety at Ukranian pharmaceutical market. We have conducted the in structurizationon the country-delivery firm-producer and others. It has been determined that at present the variety of the preparations comprises about 89 denominations, among which Ukranian medicines make 31%. Presence of preparations at Ukranian market — 50%.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1153
ISSN: 1562-7241
Розташовується у зібраннях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри організації та економіки фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
59-62(1).pdf4,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.