Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11781
Title: Науково методичні основи до маркетингового аналізу стану та конкурентоспоможності ринкового потенціалу антигіпертензивних засобів
Authors: Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Байгуш, Ю. В.
Байгуш, Ю. В.
Baygush, Y. V.
Семенів, Д. В.
Семенов, Д. В.
Semeniv, D. V.
Keywords: антигіпертензивні засоби;антигипертензивные средства;antihypertensive drugs
Issue Date: 2017
Bibliographic description (Ukraine): Байгуш, Ю. В. Науково методичні основи до маркетингового аналізу стану та конкурентоспоможності ринкового потенціалу антигіпертензивних засобів / Ю. В. Байгуш, Д. В. Семенiв, М. М. Слободянюк // Формування Національної лікарської політики за умов впровадження медичного страхування: питання освіти, теорії та практики : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 15 берез. 2017 р. – Х., 2017. – С. 167–169.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11781
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
167-169.pdf292,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.