Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11781
Назва: Науково методичні основи до маркетингового аналізу стану та конкурентоспоможності ринкового потенціалу антигіпертензивних засобів
Автори: Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Байгуш, Ю. В.
Байгуш, Ю. В.
Baygush, Y. V.
Семенів, Д. В.
Семенов, Д. В.
Semeniv, D. V.
Теми: антигіпертензивні засоби;антигипертензивные средства;antihypertensive drugs
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Байгуш, Ю. В. Науково методичні основи до маркетингового аналізу стану та конкурентоспоможності ринкового потенціалу антигіпертензивних засобів / Ю. В. Байгуш, Д. В. Семенiв, М. М. Слободянюк // Формування Національної лікарської політики за умов впровадження медичного страхування: питання освіти, теорії та практики : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 15 берез. 2017 р. – Х., 2017. – С. 167–169.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11781
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
167-169.pdf292,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.