Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12739
Название: Маркетинговий аналіз активності стейкхолдерів фармацевтичного ринку в соціальних мережах
Авторы: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Ключевые слова: маркетинговий аналіз;стейкхолдер
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Малий, В. В. Маркетинговий аналіз активності стейкхолдерів фармацевтичного ринку в соціальних мережах / В. В. Малий, А. Б. Ольховська // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали наук. симпозіуму у рамках VIII Нац. з'їзду фармацевтів України, м. Харків, 15-16 верес. 2016 р. - Харків, 2016. - С. 167-168.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12739
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
167-168.pdf272,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.