Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12739
Назва: Маркетинговий аналіз активності стейкхолдерів фармацевтичного ринку в соціальних мережах
Автори: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Теми: маркетинговий аналіз;стейкхолдер
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Малий, В. В. Маркетинговий аналіз активності стейкхолдерів фармацевтичного ринку в соціальних мережах / В. В. Малий, А. Б. Ольховська // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали наук. симпозіуму у рамках VIII Нац. з'їзду фармацевтів України, м. Харків, 15-16 верес. 2016 р. - Харків, 2016. - С. 167-168.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12739
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
167-168.pdf272,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.